tirsdag 7. mai 2013

Alt som er fint og kjekt

I dag vil eg syna fram bare slikt eg tykkjer er fint og kjekt, slik som


Dei kongelege drivhusa

som høyrer til slottet i Laeken som ligg ved Atomium nordaust i Brussel. Desse drivhusa held ope for oss vanlege folk to veker i året. Der var vi ein søndag, fint ver og mykje folk.
Rett ved Atomium. Atomium er bygd i 1958 - tøff då?
Eit rart monument over einkvan mannen. Det stod ein statue av ein mann inni, men ikkje om vi kunne lesa oss til kven det kunne vera
Viktorianske drivhus er så fine.
Fredsliljer dette ?  Zantedeschia?
Også inne frå drivhuset - jysla mykje folk bare ikkje akkurat her

Sosietetsnytt, kjendisar, glamour

Mange lurer på korleis det er å gå på mottakingar og sånn. Nokre gonger kan det  vera slik:
Rett opp og ned over ein time, tre likelydande talar på fransk og litt nederlandsk


 Presangar

er alltid gildt og koseleg, bursdagspresangar ikkje minst. Her er den eg fekk frå mannen. Han tok gravearbeidet sjølv denne gongen . Ønska meg eit tre, og fekk ein røsleg rhododendron. Den har nett begynt å opna knoppane, rosa mot kremfarga - store blomar.
Håper den blomstrar godt og gler oss resten av tida vi skal vera her.


2 kommentarer:

  1. Kjære Idun. Gratulerer med dagen i dag 8.de mai. Så nydelig rhododendron du fikk. Ha en fin bursdag. Hils Elin og Tønnes fra oss. Hilsen Marit, Karl Oskar og Øyvind

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for helsing. Eg har hat ein fin bursdag, og nå er den snart slutt. Har besøk av vener frå Noreg, koseleg, hels til alle saman.

      Slett

Har du noko å leggje til? Gjer det her.